Sunday 2 September 2018

Biodata Tenaga Penggerak

Berikut tenaga penggerak di sebalik Pusat Mencuci Kereta LS (LS Car Wash). Selain menjadi penasihat, pemilik dan pengurus, mereka juga terlibat sama dalam menjalankan kerja-kerja di pusat mencuci kereta bagi memastikan pelanggan mendapat perkhidmatan terbaik dan memuaskan.


SIVASANKAR NARAYANAN lahir, membesar serta mendapat pendidikan di Taiping, Perak. Bekas atlet ini kini tinggal di Shah Alam, Selangor dan menjadi seorang usahawan. Beliau merupakan penasihat Pusat Mencuci Kereta LS (LS Car Wash).


LALITHA SUBRAMANIAM lahir, membesar serta mendapat pendidikan di Klang, Selangor. Beliau yang berpengalaman dalam bidang pengurusan sumber manusia (HR) kini tinggal di Shah Alam, Selangor dan menjadi seorang usahawan. Beliau merupakan pemilik Pusat Mencuci Kereta LS (LS Car Wash).


KRISHNU SANKER SIVASANKAR lahir, membesar serta mendapat pendidikan di Klang, Selangor. Usahawan muda ini tinggal di Shah Alam, Selangor. Beliau memiliki diploma dan merupakan pengurus Pusat Mencuci Kereta LS (LS Car Wash).


HARVEEN SANKAR SIVASANKAR lahir, membesar serta mendapat pendidikan di Klang, Selangor. Usahawan muda ini tinggal di Shah Alam, Selangor. Beliau merupakan pengurus Pusat Mencuci Kereta LS (LS Car Wash).

Hubungi 016-3456150 untuk maklumat berkaitan perniagaan keluarga ini.



Photo Gallery

Here are some photos to give you a better picture of our services. Call or WhatsApp 016-3456150 for details. [ Our Facebook ...